FIGYELEM!!!!

A BLOG JELENLEG SZÜNETEL!!!

2010. november 28., vasárnap

Toy Story Woody - Toy Story Woody cake

Ez a torta egy vérbeli Toy Story rajongónak készült, Kristófnak, középiskolai legjobb barátnőm kisebbik nagyfiának.
Amikor először beszéltünk, ötletem nagyon kevés volt. Persze szerepelt közte, sziluett körbevágása és megfestése, de olyat már láttam itthon.
Szeretném, ha TrendyCake© egyszer majd arról lenne „híres” és elfogadott, hogy mindig kitalál valami újat. Persze ezek nem mindig a saját ötleteim, sokat köszönhetek az internetnek is.
Megsütöttem a tésztát, csupacsoki krémmel töltöttem. Cukortésztát készítettem, amiből kifaragtam a csillagot, a farmert tartó öv övcsatját és természetesen az elmaradhatatlan cowboy kalapot. Következett Woody, aki nem ostyalapra lett nyomtatva, hanem megfestettem.
Tehát az alját kék fondanttal borította, ami egy farmer nadrág felső része, még a teteje egy „tehénbőr” rajta Woody arcképével.

Remélem sikerült nagy örömet szerezni





Ami a nap fénypontja volt, hogy a drága barátnőm meglepett és eljött a férjével a tortáért. Jó volt újra látni!!!! Megoszts a Facebook-on Add a Facebook-hoz

Nincsenek megjegyzések: